It used to be a funhouse but now it's filled with evil clown

Sitter & läser massa kommentarer angående min bästa Svensk lärares bild på facebook. Nån kärring, nej förlåt, äldre dam, har kommenterat att hon skulle tyckt det var mycket mer praktiskt om bilden var rätt roterad & förstod sedan inte min lärares sarkastiska kommentar & sen blev det ett jävla liv. Det har varit diskussioner om det där sen igår på förmiddan tror jag & jag förstår inte hur hon orkar haha... Dom håller fortfarande på, inte min lärare då som har något vettigare för sej men hon har inte gett sej än. Hon sitter & tjafsar & klagar på alla andra & jag tror jag kissar på mej snart för hon är fan värre än min moster, vilket jag trodde var omöjligt. 



Sakna min snowboard också :(

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Men dra till Romme med mej på söndag då ;) (fast då får du ta dej dit på egen hand och hem xd)

2012-03-06 @ 20:01:24
URL: http://belliizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0