I whip my hair back & forth

Nu är det såhär att jag tänker sälja mitt hår väldigt billigt, nämligen helt gratis. Jag skänker det till den som erbjuder mest bara jag blir av med skiten! Jag ska bara förvarna, blås det inte för då delar det på sej & blir fult, låt det inte heller självtorka för då får ni ingen volym & jätte konstiga lockar som vissa är raka & vissa helt uppskruvade så det bara ser konstigt ut. Sätt inte upp det på något vis för då lossar halva huvet när ni tar ur tofsen sen. Det kan även vara så att när ni nyligen tvättat håret för sisådär ca fem minuter sen så kan det kännas som att ni inte tvättat det på en vecka & vara helt ihoptovat & äckligt trots att du nyss tagit en ordentlig dusch. Det växer absolut inget heller, kanske nån cm om ni har tur men man måste ju fräscha upp det så då klipps den biten bort ändå så det spelar ingen roll. Den naturliga hårfärgen är en ful grå/mörkblond blandning som ni inte bör spara ut till, det kommer dessutom ta många många år så det är inte lönt. Det vill heller inte vara helt platt om man plattat det & om ni lockar det så kan ni vara säkra på att lockarna också försvinner ganska snart. Mer har jag nog inte att säga, hör av er om ni är intresserade.





Några exempel. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0