Why can't we just try?

Nejmen titta vad tråkigt jag har! Har fixa massa nytt hit & dit på bloggen, tänkte att den skulle ändras helt men riktigt så tråkigt hade jag inte. Har ju ändrat en del iallafall. Inga fonter eller så men bilder & färger & sånt, det är ju roligast hehe, istället för att sitta & leta koder för att få byta färg på 'den' texten eller byta font på texten som är 'där' osv. Sånt intresserar mej inte alls huhu.
Det vart lite fjortis stuk på headern med massa detaljer & sånt men lev med det, det är fan min första header som är gjord i photoshop så då får man lägga till en hel jävla MASSA skit om man vill! :) Och bakgrunden snodde jag men det behöver ingen veta. Profilbilden ser lite apa ut också men den ska jag byta ut så fort jag har en halvt vettig bild att sätta där. 



Snodde från Matilda (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0